سوالات خود را از ما بپرسید

سوالات متداول را از اینجا بخوانید

آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "سفارشات من" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود

در صورتی که پرداخت اینترنتی ناموفق باشد و مبلغ آن از حسابم کم شود چگونه پیگیری کنم ؟
گاهی ممکن است در هنگام پرداخت آنلاین، شبکه بانکی قطع شود یا به دلایل دیگر پرداخت ناموفقی انجام گیرد. معمولا در این حالت پول شما در حساب های میانی بانک است و خود بانک مغایرت را برطرف کرده و آن مبلغ را به حسابتان عودت می دهد. در صورتی که پس از ۷۲ ساعت مبلغ کسر شده به حسابتان بازگشت نخورد ، با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف گردد.
 
 

A et ullamcorper vestibulum netus a mauris ac consectetur libero volutpat congue congue turpis a consectetur adipiscing sit.Suspendisse leo fringilla a congue tempus nisi conubia vestibulum a in posuere accumsan.

چگونه می توان از وضعیت سفارش مطلع شد؟

چگونه می توان از وضعیت سفارش مطلع شد؟

آیا می توان بدون ثبت نام در سایت یا داشتن حساب کاربری ، سفارش خود را ثبت نمایم ؟

خیر، شما برای ثبت سفارش در سایت حتما باید دارای حساب کاربری باشید . برای این کار بر روی قسمت ثبت نام در سایت کلیک کرده و حساب کاربری خود را بسازید . با عضویت در سایت درس ایگو میتوانید مراحل خریدتان را پیگیری کرده ، سوابق خریدتان را مشاهده کنید ، کالاهایی که دوست دارید را به لیست علاقه مندی های خود اضافه کنید و تجربه خریدتان از درس ایگو را با دیگران به اشتراک بگذارید!

اگر سوال خود را در اینجا ندیدید

شما میتوانید سوالات ، نظرات و پیشنهادات خود را برای ما بنویسید

    از رو نقشه مطب رو پیدا کنید

    شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.